Tibasongs bemutató képe

Tibasongs: amikor a zene mindenkihez szól, és az arculat ezt is üzeni

A Tibasongs nem csak zenét akart csinálni. Ők valami többet akartak: identitást. Egy olyan megjelenést, ami nem magyarázza túl, mégis mindenki érzi, miről szól. Nem volt szükségük díszítésre – csak irányra.

Mi ebben segítettünk: stratégia, márkaépítés, arculat – de mindez úgy, hogy közben ne veszítsék el a saját hangjukat.


Egy ötlet, ami nem akart beállni a sorba

A Tibasongs projekt elején egy dolog volt biztos: nem akarnak olyanok lenni, mint mindenki más. A zeneiparban rengeteg a sablon, a mesterkélt image, a „csináljunk valami menőnek tűnőt” hozzáállás.

Tibasongs ehelyett valódi érzéseket akart átadni – mindenkihez szólva. A cél az volt, hogy ne csak a zenéjük legyen befogadható a „kicsitől nagyig”, hanem maga a márka is. Nem trendet akartak követni – hanem egy közösségi érzést teremteni.

Ehhez viszont kellett valaki, aki ezt a hangulatot formába önti. Itt jöttünk mi a képbe.


Stratégia: előbb megértettük, aztán felépítettük

Ahhoz, hogy egy márka működjön, először érteni kell, mi mozgatja belülről.

A közös munkánk első szakasza nem tervezéssel kezdődött – hanem beszélgetéssel.

Megismertük:

  • a zenéik mögötti gondolkodást,
  • azt, kiknek akarnak szólni,
  • és legfőképpen: miért csinálják, amit csinálnak.

Ezekből az értékekből született meg az alap: egy stratégia, ami nem sablon, hanem tükör.

Nem kellett kitalálni semmit – csak kihozni belőlük azt, amit már érezni lehetett.


Arculat: pimasz, vagány, de szerethető

A Tibasongs arculata nem „arculatterv” lett – hanem stílusnyilatkozat.

Nem volt cél letisztultnak lenni. Nem volt cél kifinomultnak tűnni. A cél az volt, hogy a Tibasongs-érzés azonnal átjöjjön, még mielőtt egy hang is megszólalna.

Mit jelent ez vizuálisan?

  • Fekete alapszín – nem komor, hanem karakteres
  • Vagány tipográfia – nyers, de olvasható
  • Kontrasztos színpárok – energiát sugároznak
  • Tudatos aszimmetria – nem rendezetlenség, hanem mozgás

Ez az arculat nem akar mindenkinek tetszeni – de mindenkit meg akar szólítani.


A weboldal: nem bemutatkozás – behívás

tibasongs.com oldal úgy készült el, mint egy digitális backstage.

Nem egy „rólunk” oldal, nem egy unalmas bio. Sokkal inkább egy portál, ahol az első kattintásnál már belépsz egy világba.

A weboldal célja nem az információ – hanem a hangulat:

  • Kattintásra induló zene
  • Határozott, mozgó vizuálok
  • Folyamatos aktivitás: zene, klipek, projektek, fotók
  • Minden elem él, mozog, lüktet – mint maga a zene

Aki ide jön, nem olvasni akar – hanem érezni.


Egy márka, ami nem marketing, hanem üzenet

A Tibasongs esetében a legnagyobb kihívás az volt, hogy ne áruljunk el túl sokat, de mutassunk meg mindent. Ez a márka nem arról szól, hogy mi mennyire jók vagyunk. Hanem arról, hogy te is benne vagy.

Nem számít, ki vagy. Nem számít, honnan jössz. Ez a zene és ez a stílus mindenkinek szól, akinek van mit mondania – vagy csak hallgatni szeretne.

A Tibasongs nem trendkövető – hanem egy hang, ami elfér bárhol, mert nem akar senkit kizárni.


Mit csináltunk pontosan?

  • Márkastratégia kialakítása az alapértékek mentén
  • Vizuális arculat megtervezése: színek, tipográfia, logika és harmónia
  • Webdesign és UX-tervezés
  • Online kommunikációs irány meghatározása

Nem mi írtuk a zenét – csak a képeket, amik megszólalnak, mielőtt elindul.


Mit jelent ez nekünk?

A Tibasongs projekt számunkra nem csak munka volt – hanem egy közös lüktetés. Egy példa arra, hogy amikor egy márka önazonos, bátor és nyitott, akkor a közönség is sokkal mélyebben tud hozzá kapcsolódni.

És ha egy márka valódi – akkor nem kell eladni. Csak meg kell mutatni.


Szeretnél te is hasonló arculatot, ami igazán rólad szól?

A Tibasongs nem a „piacra készült”. Hanem a közönséghez.

És ma már felismerik.

Ha te is egy olyan megjelenést szeretnél, ami nem csak szép, hanem épp olyan, mint te, kérj ajánlatot – és induljunk el.

Scroll to Top